Tuesday, October 5, 2010

LENSA...HEELS...& AKU

Hai All!!
semenjak 2menjak ni aku dah jadi budak "AKU GILER LENSA" huhuhu.. sekarang nie punya minat yg mendalam n nak tau lebih lagi tentang kamera... 4 ur information.. aku nie suke amik gmbar.. tp jgn clap!! aku bukan saje amik gambar aku ajer.. yang turut menjadi mangsa aku punya kamera ialah member2.. family.. tak ketinggalan binatang2 yang ade kat sekeliling aku.. huhuhu.. aku jugak suke amik gambar permandangan... tak ksah la pemandangan ape.. yang penting bagi aku ia nmpak cantik dan aku suke! tu dah cukup untuk aku snap! snap! snap! picture tue.. hehehe...
gambar fvrt yang aku snap!

gambar yang sempat aku snap!

ape pandangan korg gmbar nie?? aku suka.. hehe.. walaupun xberape bbakat..ngee~


ini sumer adalah ilham dari rakan sekelas aku yang memang giler lensa.. aku pun terikut same kowt.. nak plak bla aku tgok blog aku cam kosong ajer.. so.. aku dapat idea mcm mane nak jdkan dia lebih berseri... waa...!! persoalannya berseri ke?? ngee~~ selain tu..aku gak rajin dok intip2 org punyer blog nie.. sume orang punye blog kalau bley aku nak tgok.. hehehe.. pastu pe ag?? follow arr.. ahaks! tapi.. kadang2 aku nie agak blur arr.. walaupun contoh depan mate.. nak gak mnta tlong kat member aku tlong cari.. hehehe.. tp! bla ag aku nak mnta tlong dorg.. ktorg da nak abis sem da.. pasnie sume dok LI kat tempat masing2.. aku n kak ain same tempat kat UPSI... ape cer after aku msuk sane aku pun tak tau..hope sume okeys2 ajer larh!! hehehe.. :-D

nie baru mukadimah auu!! lum masuk citer ag.. hehehee...
ceeewwaahh!! kunun jerk!
arienie.. meeting tadi Alhamdulillah.. walaupun tak berape nak berjalan lancar atas kesilapan aku sendiri.. tp aku tetap bersyukur sebab group kami bley abiskannyer...
friends!!! I'm sorry.. Xsengaje k.. aku lupe arr the first sentence.. hehehe.. patut arr aku blur n korg bertmbah blur.. hehehe.. nasib baik lar member aku nie jenis tak mengelabah biawak... sume relax ajer.. wat cam benda tak jd pape.. sedangkan terang2 salah kowt.. hehehe... takpe2!! pengakaran wat aku.. n guys... please.. jgn wat g nie ag.. tuka di saat2 akhir.. aku nie agak low IQ nyer..so loading terlebey.. hehehehe... btw~!!! aku suke presentation kite yang "lawak" tadi.. hehehe... sir... thnx 4 ur advised.. ngee~~

after meeting.. lega dah.. p mamam... kat kafe sempat dok on9 jap.. pastu mamam nac AyaM!!! hehehe... minum air kelapa muda yang manih leting! :D acik!! kalau tiap2 arie g nie.. SATU sem cukup untuk tinggalkan saya SATU kaki..
huhuhu... tapi alhamdulillah aku masih punya keduanya... hehehe.. ;-)
dah tue.. jam menunjukkan kul 11.00 am.. gerak! gerak!
g class.. sembang2 sementara tunggu lecturer masuk..tiba2!!!
"hp aku mane??? eyqa.. miscall hp akak jap!" muke cuak....
"eyqa cepat lar miscall...!! xder nie..." kak aida bersuara dengan nada TAKUT+CUAK=PUCAK LESING!
hehehe... aku p lar tepon...
"hello... nie tuan punye fon ke" satu suara dihujung talian menyahut..(ouhh.. pompuan)
"ye..ye... awak jumpe hp nie ye?" (agak bodoh soalan aku..) nganganga!!
"erm.. yer.. kat toilet jumpenye.." gadis tu bersuara..
"tunggu jap awak.. sy dtg nak amik fon tu ye.. thnx.." aku balas...
kak aida dah cuak.. aku cakap sabar kak..dah jumpe...bley plak dia nangish... hehehe... laju je jalan.. da la aku pakai heels n bleze yg bleh tahan ketat tue.. agak pelik kot aku jalan... tapi tgok kak aida da semakin jauh tinggalkan aku... aku berlari... ntah.. dalam sedar atau tidak.. hehehe... aku sendiri terkejut.. ley lak aku lari pkai heels.. sb tok pengetahuan korunk! aku nie xberape pandai pkai heels.. aku start pkai heels pown form 5.. huh.. agak ketinggalan bas aku nie.. huhuhu... sampainye kat budak bertiga tue..hp kak aida dah diserahkan.. mcm biase.. kuar lah ayat2 "cinta" aku nie.. kene saje la kak aida nan aku.. sepanjang perjalanan aku berleter kat dia.. hehee.. sowie akak... (knp mulut cam mak nenek tetibe aku nie?)

tunggu punye tunggu lecturer xsampai2...member aku msg n tanye kat lecturer.. dia ckp.. "klas xder arienie.." waahh!!
sejam da tunggu..klu tau awal2 balik.. bley lepak kat blik..santai2... rehat2.. mandi-manda.. huhuhu... never mind lar.. asalkan aku balik awal dari yang biase.. hehehe....

sampai bilik hal pertama yang aku wat after tukar baju... mamam  mister potato crisps hot & spicy flavour... kegemaran ku.. ngee~~ minum limau ais.. fvrt jugak!! then buka laptop... open for new entry.. hekhekhek!! aku nak sajikan korg dengan cerita nie.. tak best pown.. tp bley la menjadi bahan tok korunk bace.. bagi yang agak malas nak beli buku cerita... bace kat cni pown okey.. tp x lar best citer dalam buku.. hehehehe... sebab nie dalam otak aku jer... (peace!) ngehngehngeh!!

btw.. aku nak blah... nak mandi... jap g ade club... kembara... dan mengambara.. wawawa... agak mengantok.. rase cam nak tdo... urm... k... bye all.. eyqa nak checkout da...

Salam Sayang Eyqasara..

2 comments:

MoHd AmIrUL iQMal said...

walaupown ak bkan jrugmbar pro...
tp ak mnat btol ngan gmbar ko yg ke3...
sbb ak rse gmbar 2 cam kat luar ngara je ko ambik.....
x sngka ko ade bkat sbagai phtogrfer nie...
hehehehehehehehe

Jay said...

walaupun gambar x nampak but yg pasti eyqasara seorang pencinta kejaiban allah s.w.t..:)

 
;