Thursday, October 7, 2010

Go to Travel!!!!

Kul 9.30 malam.. aku baru bangun dari tdo yang selama 1 jam...huhu..
Bangun jer.. tgok roomate tak de... tekak terase sakit... aduh.. kenapa nie???  rase mcm nak mnum air..
tapi lamenyer aku tunggu air dari roomate aku yang aku pesan tak sampai2.. huh.. berhijrah ke blik kawan..
aku tengok dorg tengah  best bersembang n tgok video lagu korea yang sememangnya popular girs generation 'n' super junior.. aku dok jap jer.. melekat jugak aku...sb aku pun dah terpengaruh dengan 'wabak' korea dorg niey.. ahaks!
aku rase tekak semakin tak selesa lar.. errrgghh!! aku tak suke sakit camnie.. siksa rasenye.. huuhuu.. tp nak wat camne.. Allah duga aku lagi dengan sakit.. hope aku kuat.. kwn2 n sesiapa saja yang baca entry eyqa nie doakan eyqa cpt sembuh yerk!! mlm nie myb last KOWT update blog.. bukan ape.. tp eyqa ade camp kat Taman Negara Endau Rompin.. sok mlm eyqa bertolak.. so.. no FB no Twitter no Blogging no Internet... diam2 suda.. tp dun wrry... Blik dr cemp tu nnt INSYAALLAH eyqa nak sajikan korg dgn gmbr2 kat camp tue nnt.. hehehe...
just hope! korang doakan eyqa eak!! eak!! eak!! ngee~ :D
sambil tulis entry smbil mamam jambu.. my fvrt.. hehehe.. aku rase mamam nie la aku sakit tkak.. ye arr.. mamam tak hingat dunia kowt.. org len singgit da cukup.. aku 2 inggit skali mamam... pastu xreti2 lak nak mnum air.. huh! mmg blur arr...
pakaian tak pack abish ag.. sok nak g.. tp yg penting kudapan aku dah aku beli awal2.. hehehe.. suke2!!
(kuat tol ko mkn eyqa~~)
btw... bye all... pasni entry eyqa...akan di update after balik dr camp k.. Doakan eyqa kat sana..slamat g n balik.. :)



~eyqasara~

1 comment:

Jay said...

dugaan allah keatas manusia..penyakit yg menghapuskan dosa2 kecil kita di dunia ini..:)

 
;