Sunday, October 17, 2010

KALAU KAWAN AKU... :(

dear my online diary...
hari ini bsamaan dgn 16 oct 10..malam... agak2 jam.. hmmm.. 10.11 mlm...
tetiba aku teringtkan seseorg.... aku keluar... tgok kat langit.. ada satu bintang...
satu je yang ade... tapi bintang tu malap... semalap hubungn aku dengan seorg sahabat...
ntah la... hope dia okey... hope dia slamat...
mungkin lepas nie dah jrang berhubung...mungkin juga tak akan...
hope dia happy dgn hdup dia...
aku sbgai kwn...mgkin tak prnah pnting dlm hdup dia...
its okey 4 me... i just hope...
"kwn..kesempatan yg kau punya mse disana digunakan dgn baek! aku tau.. itu pluang yg kau mmg tgu..."
good luck!! thnx a lot...




"pandang pada bintang...
bintang tu ade banyak...
seramai kwan2 aku...
tetapi bntang yang paling terang hanya 1...
bintang itu yang aku tunggu...
bintang itu adalah kamoo..."


coretan... marie the biscuit gurl...

3 comments:

MoHd AmIrUL iQMal said...

kalo ko bintang ak bulan.....
sbb ape bulan...
bulan x prnah mlap umpama sume mmber duk 1 tempat brkmpul ramai2 tuk trang an mlam yg sunyi...
:p

EYQASARA said...

tapi bulan ade satu jer.. aku yakin, klu bintang bnyak.. dia bley seterang bulan... :)

Jay said...

bintang umpama dosa2 kita di dunia..tapi ada satu bintang yang paling terang..iaitu bintang yang akan membawa kebahgiaan dan keredhaan allah..:)

 
;