Wednesday, December 21, 2011

Terima Kasih Review Blog PCE.

Sebelum melelapkan mata, aku nak share something dengan korang. Blog Pena Cik Eyqasara telah di review oleh seorang blogger JAY. Terima kasih ye.. Actually blog ni masih newbie dan masih tercari-cari untuk maningkatkan kualiti. 

Seperti yang anda lihat, blog ni bukan harian di update. Antaranya juga sebab kekurangan idea. Tetapi bukan kuantiti jumlah entry yang nak ditingkatkan. Tetapi kualiti blog ni. Blog ni juga adalah blog personal aku. Penulisan yang ada dalam ni banyak dari hati ke hati, untuk mengukir senyuman dari bibir ke bibir. 

Apa pun, terima kasih kepada semua yang follow every post eyqa kat blog ni. Anda amat-amatlah eyqa hargai. Tak kisah la, anda silent reader ke, atau follower tegar.. *malu nak cakap macam ni benornye.. hihi..

So, ini link untuk blogger JAY, yang dah review blog eyqa. Thanks sangat Jay.. (^^) Jika anda sudi, ada lebih masa, jengah blog rakan saya DISINI. (^^,)

*bukan publisiti yang aku cari, tapi sama-sama mencari ilmu untuk dikongsi~

6 comments:

abel said...

hehe...ok la tu...

Jay said...

wah..hehehe..thanks eyqa..Jay tahu blog eyqa baru btw Jay suka baca dari segi penulisan dan luahan hati eyqa..bnyak nasihat dan pengalaman yg boleh dijadikan panduan untuk semua..itu yg membuatkan Jay tertarik mengikuti kisah hidup eyqa..:) apapun thanks yer..terharu sikit..:)

EYQASARA said...

abel: hihihihi~

EYQASARA said...

Jay: ur welcome.. (^^)

lelakipakaianhitam said...

Jay.... mula mula buat review blog, penulisan & luahan hati, pastu bule le review hati & perasaan tuan blog pulak
he he he

EYQASARA said...

lelakipakaianhitam: (^^)

 
;