Thursday, August 11, 2011

MASALAH!!! HELP ME PLEASE!

Perghh!!! Kalau ade sesiapa yang tengok blog eyqa macam ni jangan lah gelak ye.. eyqa sedang dalam proses untuk membetulkan template yang serabut ni. Asalnye macam ni, eyqa sedang mencari wallpaper yang sesuai untuk blog eyqa. Tapi malangnya ape yang terjadi, blog eyqa menghadapi masalah dan eyqa tidak berape berkenan dengan yang ada sekarang ni. Semuanya menjadi complicated.

Mohon kepada yang pakar untuk membantu eyqa dalam adjust semua ni balik ye.. Tolong laaa.. eyqa dah mula naik runsing memandangkan eyqa juga memerlukan blog ini untuk tujuan pembelajaran eyqa. Mungkin ada yang pelik, tapi ia memang kenyataan. Kami (satu course) diarahkan untuk membina satu blog persoal untuk subjek kami "internet and presentation".

Memandangkan eyqa dah mempunyai blog, jadinya eyqa ingat hanya nak memperbetulkan sikit-sikit. Dan menambah ape yang patut yang boleh menambah markah dalam tasking ni. Tapi sebaliknya yang berlaku. Bertambah teruk... serius! Help me please.... huhuhu... dah semakin gelabah ni sebab dateline hampir tiba.. Aduhai.. -.-"

Responds please?

4 comments:

ericoanaci said...

hahaha.. belajar pelan2.. tp ok lah tu.. cuma tulisn dkt post tu kasik putih ker, sbb wall dia dah itammmm.. hu3

NADIA RAJAMI said...

eyqa pkai template apa??

EYQASARA said...

kutoOobambOo/ericoanaci: seblom ni mmg da ade template... skrg jadi hitam sebab eyqa da buang template tu...tapi tak dpt nak adjust kat template designer... layout dia pun xdpt tukar.. huhuhu... hodoh da blog nie.. burok! :(

EYQASARA said...

Dea: seblom ni templat biase2 je.. after tukar snazzy.com jadi larik plak..! camne nak dpt html yg sblom ni punye eah?? yg ori punye... please.. help...

 
;