Friday, August 19, 2011

Kenapa Blog Naik Macam Cendawan Tumbuh?

Assalamualaikum...malam ni sunyi sepi je..seronok menelaah website-website yang menenangkan hati. Ok, bukan nak cerita buku, website ke ape.. persoalan kenapa banyak blog yang tumbuh secara tiba-tiba... hhmmm..mengikut kajian yang tak berapa nak dikaji.. ok, straight to the point lah! Sebagai pelajar, semestinya menerima arahan dari lect tentang tasking2 yang menyebabkan aku boleh dapat menaikkan PB.. hhmmm PB tu ape? bukan Penggodam Blog, bukan Perompak Bersiri...bukan..bukan..bukan ye...PB tu Penilaian Berterusan. 

Makanya kawan-kawan...dengan gigih sekali aku menyiapkan tugasan yang diberi iaitu diarahkan untuk membuat blog. Alhamdulillah aku dah ada..so, tak la berat sangat memandangkan basic tu ada.. Cuma gelisah tak terkira samada nak buat blog baru atau teruskan je ape yang ada. Memandangkan kemalasan melampaui batas-batas yang ada, aku teruskan dengan blog yang sedia ada. Pejam mata je la aku taip. Malu kot...sebab semestinya orang berguling-guling tengok writing aku ala-ala budak tadika baru belajar. Hahaha.. *ish! gelak tak cover u!

Tu baru mukadimah ye..nak tunjuk ni...aku watkan banner beberapa rakan aku untuk blog mereka. Jangan la search! Wat korang bengang je sebab lepas ni mereka takkan update sebab mereka hanya buat blog untuk menyiapkan tugasan semata. Takde kene mengena nak bmenjadi blogger tegar. Tapi doa2 la mereka terus berminat..ade jugak aku geng blogging..ye dak? Nak tengok tak? Nak tengok tak? jom! hihihi...





lawa tak? tak? lawa? hhhmmm lantak laaa.. ni semuanya disiapkan dalam masa sehari pada waktu malam. Alhamdulillah mereka semua ni tak la minta yang susah-susah. Sekadar ada dan nampak rupa banner je katenye.. hihihi.. aku pulak? Buat banner ni semuanya menanyakan pendapat mereka apa yang mereka mahu. Kirenye buat mengikut permintaan lah katekan! hihihi.. lagipun masa dah suntuk sangat. Kerja yang bertimbun-timbun macam tak lipat kain seminggu punye tinggi. Adui..tapi tak pe..orang kate.. chill suda.. ahaahaha... *nampak sangat menenangkan hati sendirik! adeh.. k, tu je nak tunjuk sebenarnye.. bye...wasalam.

2 comments:

Aini Azman said...

blogging semakin mndpat tempat,.-)

EYQASARA said...

Alhamdulillah.. yep..! :D

 
;