Tuesday, November 29, 2011

Ost Ombak Rindu

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung


Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku…
uuu…uuu..

Hafiz & Adira : Ost Ombak Rindu (Download)

12 comments:

azam said...

:) nice ......

EYQASARA said...

Azam: (^^) yup.. nice song..

KizZ said...

Weee...tak saabar tunggu movie ni keluar..dengar citer novel dia best giler..

EYQASARA said...

KizZ: eyqa da baca novel dia.. mmg best! ;) tp eyqa pun ttp mnunggu nak tgok citer tu.. xsabar.. hihihi.. (^^)

Jay said...

alhamdulillah akhirnya penantian utk melihat movie ombak rindu ni akan tercapai..dan yang paling gembira adalah tarikh mula tayangan adalah pada tarikh yg amat bermakna dalam hidup ini..

EYQASARA said...

Jay: sy nak sgt tgok citer ni.. tak dpt2 lg.. hrap dpt tgok.. erm.. tarikh yang bermkna? knp ye?

Jay said...

sebab tarikh mula tayangan tu adalah tarikh jay di lahirkan di dunia ini dan juga allahyarhamah moyang jay kembali kerahmatullah selepas jay dilahirkan di dunia..pagi jay lahir petang arwah pergi meninggalkan dunia ini.

EYQASARA said...

Jay: ouh yeke.. pape pun, tak terlambt lg nak ucp selamat ulang tahun.. dan al-fatihah buat arwah moyang awk..

Jay said...

thanks eyqa..eyqa org kedua yang ucap untuk jay..semoga arwah moyang jay aman dan tenang di sana..insyallah..

EYQASARA said...

Jay: Amin... Ur welcome.. (^^)

Selendang Merah said...

nice entri...semoga kita menjumpai seorang yg benar kita cintai, agar bertambah dekat rasa cinta kita pada Allah..

EYQASARA said...

Selendang merah: Amin.. insyaAllah.. (^^)

 
;