Tuesday, September 21, 2010

KENAPA MACAM NIE...?

Sejak kebelakangan nie macam-macam dugaan yang aku tempuh... kadang-kadang aku rase gembira teramat.. tapi malam nie hati aku tersentuh... menitis lagi air mata nie.. eish... aku tak nak menangis.. tp.. huh! perasaan nie memang sukar untuk di ungkap... apa lagi di tafsir... kegembiraan mungkin mudah untuk dizahirkan.. tapi bukan kesedihan.. itu bagi aku lar.. korang aku not sure.. yela.. rambut same itam... atie lain2... rambut pun skarang nie dah laen2 colour... hehehe.. ada perang.. itam.. putih.. merah pun ader... hehehehe... balik soal tadi... aku sendiri sukar nak jangka perasaan aku.. orang yang tgok lagi lar bertambah pelik kot.. aduh.. kehidupan manusia nie memang rumit... kadang-kadang... aku terfikir... kalau lah kisah aku nie di adaptasi menjadi sebuah novel.. laku kot.. msti ramai yang jadi giler-giler... kejap gelak..kejap menangis... hehehe... but.. for this time.. let it be first.. juz keep in my memory... hanya aku yang tahu kehidupan aku sebagai seorang hamba di dunia yang sentiasa menjalani ujian liku kehidupan.... wasalam... :-)

4 comments:

monyetiscute said...

knp sedeyh2 nie awk..????
luv prob ke..???
:(

Eyqasara said...

hmmm... prob tu mmg xpenah lepas.. sentiasa ada dan berlanjutan... kadang2 terfkir.. pada penghujung cerita nnt, ape akhirnya... happy ending or bad.. berserah dan berdoa je lah...

monyetiscute said...

xnk share dgn sy..???

Eyqasara said...

awak nak dgr ke??? bley jer.. no hal...

 
;