Friday, November 5, 2010

STATEMENT MELAMPAU AKU!! hihihi... :P


GUYs!!  aku suka amik gambar.. benda ni dah jadi minat aku lama..
cuma xreti nak explore lebih lanjut... time sem 1 dulu...
 aku nan roomate aku edit gmbar pkai fon jer...
sb kami nie bukan ade bende2 alah tue.. segala software ke jadah tu...
 (cian an?? )hehehe...
sampai la satu tahap...aku di kenalkan oleh rakan aku tntang blog saudari kita..
IRINE NADIA..
aku tertarik dgn cara dia menulis blog dan gambar2 dia.. slumber.. 
semua menarik...dan aku dah follow blog dia..
 blog dia bnyak mberikan aku INSPIRASI  cara nak menulis entry..
aku suka gaya dia.. (PENIRU ke aku??? x...cari inspirasi jerw... ngee~)
aku tgok org laen punya blog.. bagi aku blog dorg mmg HEBAT...
aku tgok dari segi penggayaan bahasa.... cara untuk  melepaskan semuanya..
sampai la aku dapat IDEA untuk menyerikan blog aku...
aku post entry2 berkaitan dengan hidup aku.. dan gambar2 yang menggambarkan keadaan... 
aku jadikan ia satu DIARY untuk berkongsi cerita pada org..

"AKU GILER LENSA"  agak sinonim perkataan ni dgn rkan2 aku di poly..
TAPI aku dah wat kptusan... untuk menyenangkan semua pihak... 
aku TAK lagi menggunakan ayat itu..kalau orang dah xsuka.. 
aku pun XMAHU nak bergaduh dan menaikkan perasaan menyampah orang...
btw...thnx for the sentence.. kalau aku, aku bangga punyer followers...
 tp aku faham.. laen orang laen cara.. klu dah xsuka aku nak wat camne.. 
SORRY to say that.. erm...seriusly.. 
aku XNAK timbulkan ape2 spekulasi di blog AKU yerw... 
tkut di "gam" oley dak CLASS sndiri... hehehe... 
aku juz ungkapkan kebenaran... "kte" still FRIENDS... 1 class... i love u all...
Sorry yer....aku cakap camnie sb xmahu ada salah faham antara sesiape yg konon nak ciplak ayat sesiape ke ape bende ler... 
XDE NIAT pun.. aku tau status yang ditujukan kat FB tu umum.. 
aku sure ada yang terasa.. aku tak nafikan aku juga pernah gunakan ayat tu dlm blog aku.. 
dan si empunya pernah mention kat aku sblom nie..
aku ingt SEKADAR bergurau..tapi aku TAK SANGKA sebenarnya "dia" tak suka... pape pun... hope no tarik2 muke k.. aku cakap pada UMUM yer... jelas di situ UMUM... hehehe...
hope xda lagi isu tiru meniru... sb it is universal.. hak masing2....
~CHILL DEAR~
;)

eyqasara...

No comments:

 
;